Ben oğlumda hep gittim kuaföre hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Gidemediğim mecbur kaldığımda da jilet venüs turuncu olanını kullanıyorum en çok da koltukaltlarıma. Çok fazla tüy sorunu olan biri değilim o yüzden bazen çok işime geliyor pürüzsüz yapıyor üç bıçak olduğu için✨