demethanim Merhaba hamişlerr. 21 haftalık gebeyim. 4 Ağustos’ta ilk doz tetanoz aşısı oldum. İlk gün halsizlik yaptı kolumu hiç kipirdatamadim çok ağrıdı. Bugün 4. gün bitti hala kolum çok ağrıyor. Böyle olan var mı? Aşı tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
nevamm1 demethanim benim ilk gün hiç bir ağrı veya yan etki olmadı 2.gun ağrıdan uyuyamadım 3.gun ağrı vardı ama okadar siddtli değildi 4.gun tamamen geçti
Elifkskl demethanim bünyeye göre canm ben ilk dozda çok hafif ağrı hissettim 2.dozda hiç ağrım olmadı ama çok ağır geçirenler var biliyorum
ebru05 valla ben tetenoz oldukdan sonra 2 gün hastanelik oldum kusmalar , ateşim yükseldi tir tir titredim , kolumu oynatamadım bende ağır geçti🤷🏼♀️
230820k Kbra_fth1 Bence tok karna gidin ve hemen ani hareketler yapmayın ben çıkınca istifra ve bayılma yaşadım
acelyasmom demethanim ikinci dozda ağrı olmuyor birinci doz bende de felaket ağrı yaptı bir hafta sürdü.
nvn-mutlu demethanim ilk gün kolumu kaldıramıyordum çok az da şişti ikinci gün sızı gibi ağrı oldu ama ⅘ gün üzerine yatamadım sadece
230820k demethanim Canım bende ilk doz oldum sadece 2. Gün ağrıdı kolum, aşı olduktan sonra sağlık ocağından çıkınca istifra ve baygınlık oldu ama sonraki günlerde sıkıntı yaşamadım
Elifff25 demethanim benimde ilk dozda kolum çok ağırdı dokunamıyordum bile 1 hafta ağırdı öyle ama ikincide bişey olmamıştı
230820k Kbra_fth1 Canım bünyeye göre değişiyor ben kan aldırdığım zaman da bayılırım inşallah sen yan etkisini görmezsin ki çoğunluk ağrı olacağını söylüyor