nevamm1 Guneyinannesi1 benimde Çarşamba günü o kadar heyecanlıyım ki bı yandan korku bir yandan merak günleri sayıyorum resmen 😌
Seda_nrr Guneyinannesi1 Ay benim kız hep yüzünü gösterirdi bir tek detaylıda göstermedi doktor 45 dakika uğraştı dönmedi sonra gittim yürüdüm tatlı yedim geri baktı yarım saat birazcık döndü oda yüzünü yine göstermedi kalbine bakabildi anca 😂 sizinki gösterir inş 😂
MinikEkran Guneyinannesi1 Bende geçen hafta çarşamba günü gitmiştim günler geçmek bilmedi resmen hem cinsiyetini öğrendim 21 haftaya kadar öğrenememiştik hem de o güzel yüzünü gördüm oğluşumun hala bakıp duruyorum melek gibi😍
Guneyinannesi1 Yesim1992 çok değişik bi his dedigim gibi birazda endişe korku var hayırlısı olsun inşallah bizler için 🤗
MinikEkran Guneyinannesi1 kilom biraz fazla olduğu için çok net göremedik ama belli yani 😊 https://www.hizliresim.com/tgff0vb
MinikEkran Guneyinannesi1 evet bana benziyor aynı 🤣 kızçem de aynı ben oğlum da hem bana hem ablasına benziyo😂
Guneyinannesi1 MinikEkran yaaa maşallah ben hic anlamam şimdi yarin görsem kime benziyor diye düşünürüm. D
MinikEkran Guneyinannesi1 sağlıklı olsunlar da kuzum kime benzerse benzesinler inşallah çok güzel haberler alırsınız ❤
MinikEkran Hikoo evet 450 tl çok memnun kaldım zaten 2017de kızımda da oraya gitmiştim bildiğim yer olsun diye tekrar orayı tercih ettim
gulsen_0758 Benimde yarın detaylı ultrason günüm merakla bekliyorum ve cinsiyetimiz kesinleşmedi hala göstermiyor yarın öğrenirim inşallah 🤲🏻🥰