Merveee34 Ben vermiyorum 🤭 120 tl muayene nst ücreti alınmadı hiç☺
Dubletombikdoner insaflı özelller de varmıs demek ki 🤣🤣
Merveee34 😁😂bana denk gelmiş kız 😁😂
Dubletombikdoner bizim buradaki özeller ticarethane gibi mübarek 🤣
Merveee34 😁😂sömürüyorlar milleti vallahi 😁😂buraya gelin siz en iyisi