Benimde 225 muayene 100 nst yuh yani genelde kontrollere devlete gittim doğuma yakın doğum yapacağım özele geçtim bugün ilk nst bağlandım (38+0) muayene ücreti kadar nerdeyse sürekli verip gitmezdim üç dört kere girsen doğum ücreti çıkıyo muayene nst