Ezgice0 hiç sormayın benimde iliğimi kemigimi kuruttu aslında iyi doktor( 2 gebelik kaybından sonra tanışmıştık ve çok iyi gelmişti bana ) o yüzden biraz ben biraz babam sponsorluğunda gitmiştim ama herseye bir fiyat olup zamlaninca birde hastane takipli olmam gerekti bıraktık kendisini. Gittiğimde 2 saat kalıyordum nerdeyse uzun detaylı muayne yapıyordu cihazı iyiydi o kadar ateşli meyve tabağı falan gelmiyordu yani 🤣🤣🤣