yuvamerve17 Kader_044 yarın doktora gidicem sezeryan istedigimi söyliyicem bakalım yarın belli olcak 36+5 suan
Poyrazm fatmArslan06 bazen cok hareketli bazende hisetmiyorum sancimda sadece geceleri oluyor canim doktor carsambaya kadar bekliyelim dedi kendisi gelmezse suni sanciyla baslaticam dogumu dedi bu arada benim ilk gebeligim senin kacinci
fatmArslan06 Poyrazm benim de ilk devlete gidiyorum 41 e kadar bekliyecez çarşamba kontrolüm var Insallah ogun aynı günde kurtuluruz sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz kolayca olur dogumumuz