ATC bilnazo68o bende özele gidiyorum benim ilk erken doğum olduğunu için cuma günü 30+2 de nst ye girdim ama genelde 35 den sonra giriliyor
momof3 Kader_044 2 gün oldu nişan geleli bugün ağrım vardı simdi hastaneden çıktım açılma yokmuş rahim ağzı kapalı 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
fatmArslan06 Poyrazm bende de hic belirti yok😊 ama hareketlerimiz azaldı sığmıyoruz yerimize sizde de aynı mı durumlar
Poyrazm fatmArslan06 bazen cok hareketli bazende hisetmiyorum sancimda sadece geceleri oluyor canim doktor carsambaya kadar bekliyelim dedi kendisi gelmezse suni sanciyla baslaticam dogumu dedi bu arada benim ilk gebeligim senin kacinci