Benim de dusugumun üzerinden 8 ay geçti ve pcos var kendimi sonuçta pcosa rağmen hamile kalabildim diye avutuyorum.Adetlerim düzensiz olduğu icin yumurtlama da çok çok az oluyor bu düşüncenin içine girdiğimden beri başka bisey düşünemez oldum
kendi kendimizi stres ettiğimiz icin de olmuyo bu cidden onemli bi faktör çok afedersin çocuk niyetiyle yaşanan iliski bile keyif vermiyor insana odak noktamızı degsitmemiz lazım ben devamlı kendime şunu diyorum günlerdir olacak nasılsa kötüsünü çağırmayacagim Allah nasip edecek
biliyorum hep böyle olumlu şeyler söylüyorum başka elimden bisey gelmiyor ki suanlik canım