annesinin_beybisi bütün hormon tahlilleriniz yapıldı mı? Hsg çekildi mi? Spermiyogram yapıldı mı? Erkek için renkli doppler çekildi mi(testis içi). Bunların hepsi yapılmış ve normal çıkmışsa artık aşılama vs deneyin. Ben 4 yıldır evliyim 1.5 senedir düşünüyorduk bütün tahliller normal, hsg de tüplerimde sorun olduğu ortaya çıktı sonra tüp bebek yaptık tuttu çok şükür. Allah isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin amin