yarmagul Fatmaaydin12 canım gebelikten 3 ay önce bırakmak lazım aslında bende kullanıyorum malesef 4. Haftasında öğrendim bıcak gibi kestim sigarayı şuan 7 haftalık 3 haftada üç dal sigara falsom var nefsimi körelttim diye vicdan rahatlatmaya çalışıyorum ama kalp gelişimi bu haftalarda oluyo zaten yinede vicdanım rahat değil🥺
Fatmaaydin12 yarmagul benim planlı bi gebelik değildi süpriz oldu. Zaten yine az içiyodum ama yinede içim rahat değil ama günde 1 2 tane isityorum
Seross10 Fatmaaydin12 komşumda öğrendi içti bebeği 7 aylık doğdu 52 gün küvözde yattı yine içtiği sütünü sağdı götürdü hiç evladını düşünmedi sonra bebek eve geldi sigara kokan üstüyle sardı sarmaladı sütünü vermeye devam etti hem karnında hem kucağında zehirlemeye devam etti masumu. İradenizi sağlayın bırakın lütfen ne size ne o masuma yararı var
Fatmaaydin12 Seross10 yok o kadar içen biri değilim zaten bi çocuğum var içer içmez hemen ellerimi yıkarım öyle dokunurum onada.
bahtnurr1 Fatmaaydin12 bence abartmadan iç yaa ben öyle yaptım ilk 3 ay ayda 1 falandı ama sonra sinirlenince günde 3-4 içtim. Arada içip arada içmiyorum ben ama içinden kötü geçirme yinede
Fatmaaydin12 Seross10 tabikide o yüzden içim rahat değil zaten az içiyorum diye kendimi kandıramıyorum yani
bahtnurr1 Fatmaaydin12 hoş 2.hamileliğin ama ne biliyim hareket ettikçe vicdanın içme diyor zaten , sigara içince sevmiyor bebek hareket ediyo hep
Kumral5 36 haftamdayim şu 2 gundur canim baya baya cekiyo ne yalan soylim arada bi yarim icip atiyorum okadar hafta icmedim ama smdi burnumda tutuyo yinede nefsime hakim olmaya calisiyorum son haftalarim
Hafizeplt Fatmaaydin12 benim 35+4 hâlâ canım istiypr ama bebeğin gelişimini ciddi anlamda etkiliyomuş ilk öğrenince bıraktım
2civciv Fatmaaydin12 bende 5 haftalık Ken öğrendim sigara kullanıyordum 8 ci haftada tiksindim şuan 22 haftalık ve hala iğreniyorum ve asla canım istemiyor umarım bı kaç haftaya sizde tiksinirsiniz ben 2 hafta çok zorlandım ama içmedim vijdan azabı çekiyordum yakınca hemen geri sonduruyordum Allah’tan tiksindim