efeninannesi_nur ovülasyon testi takibiyle hamile kaldım.Çok şükür ilk düşündüğümüzde tuttu.Bu sürede ne yaptım?Test yumurtlama gününü takip ettim.Mesela benim 21′i adet günümdü.7 8 9 yumurtlama dönemiydi.İlişkiden sonra yarım saat ayaklarımı yukarı kaldırdım.Daha sonra duş aldım.Folik asidi ben de eşim de kullanıyordu.Eşimin fmf rahatsızlıgı vardı doktoru onermıstı folik asidi.Sabahları ikimiz de keçiboynuzu pekmezi içiyoruk.Aldıgımız vitaminlerimiz vardı onları hiç aksatmadık.Saglıklı beslendim.Mesela sabahları ceviz,süt,yumurta,avakado hep tükettim.O ay adetime bit gün kala hamile oldugumu öğrendim.İstersen ovülasyon testini bir dene