Benim 1,5 sene olmadi her ay test yapmaktan adetim.gelcekmi diye kaygilanmaktan harap olmustum. Ve tasindik tasinma esnasinda kafamdan attim tabi hamile kalmayi yerlesmeye verdim kafami. Sonraki ay hamile kaldigimi ogrendim pskoloji de cok onemli bence. Doktorlar kafanizdan atin dusunmeyin diyordu ama elimde degildi cidden dogruymus. İns Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏 ek olarak ayaklari duvara yaslamayi biliyorum.