Vahideozturk2 Arkadaşlar selamlar, Haftayı bitirdim, hastane süslemesi ya da hediyelik için henüz bi şey yapmadım. Pek de yapmak için hevesim yok, 9 ekim takvime göre doğum tarihi. O zaman pandemi durumu ne olur, hastaneye ziyaretçi kabul ederler mi bilmiyorum. Ziyretçi kabul etseler de çok gelen olur mu onu da bilmiyorum, aile yakınlarım dışında pek gelen olmaz gibi geliyor. Kısacası kararsız kaldım. Sizler bu konuda hazırlık yapıyor musunuz?
Oznurunannesi Vahideozturk2 ayni seyi bende dusunuyorum 34 haftaligiz sadece magnet dusunuyorum duruma gorede 40 mevlutu yaparsam eger daha satafatli biseyler olabilir.Ama bebek gormeye gelenlere magnet iyidir bence 50 tane civari kalanini da saklycam fazla kisi gelmesin zaten korona aldi basini gidiyor yine.
Seda_nrr Vahideozturk2 ben hediyelik ve çikolata yaptırıyorum fakat hastaneye kimseyi almayı düşünmüyoruz :) Evde ailelerimiz bir kaç yakınımız gelecek ondada evdeki masamı süsleyip o şekilde yaptırdıklarımı vermeyi düşünüyorum ama bebeği birileri geldiğinde odasında tutma kararı aldık kimsenin yanına çıkarmayı düşünmüyoruz çok fazla gelen giden olmaz ama yinede tedbir amaçlı.Birde trendyolda balonlar bir kaç süsleme gördüm onları alıp hastane odasına kendim götürücem kızımı güzel karşılamak istiyorum sadece bizde olsak :) organizasyon şirketi felan istemedim
Minnakkkk Vahideozturk2 şu anda bile hastaneye ziyaretçi kabul etmiyorlarmıs o zamanlarda kesin kapalı olur 😒 40+1, im hic bişey yaptırmadım her fırsatta korona var kimseyi kabul edemem diye inş birileri dikkate alıp gelmez diyorum kendimce bakalım nasıl olacak
VeraVrea Vahideozturk2 biz aileye ve ziyaret edebilecek minimum yakın arkadaslar için 30 tane sabun yaptırdık. bir sabun hikayesi diye google da aratabilirsiniz
Karanfill Evinize bebek görmeye gelenler için hediyelik yaptırabilirsiniz ama haftanız daha erken gibime geldi
Vahideozturk2 Karanfill Doğru, eve görmeye gelenlere bebek çikolatası ve hediyelik olmazsa olmaz sanki
Vahideozturk2 Oznurunannesi Evet korona aldı başını gidiyor, eylülden sonra yine bi dalga gelirse diye terettütte kalıyorum, duruma göre ben de mevlit istiyorum. Korona hiç bi şey de heves bırakmıyor
Oznurunannesi Vahideozturk2 bebislerimize saglik sihatle kavusalim da herseyden mahrum kalalim napalim kismetten ote yol yok.Bu arada asi oldunuz mu siz korona asisi
Vahideozturk2 Oznurunannesi Tabi en önemlisi sağlıkla kucağımıza almak, başka hiç bi şey istemem, mahrum kalmaktan değil de benimkisi, gelene ayıp olur mu eğer hastaneye gelme durumu serbest olursa oyüzden terettürteyim
Redpepper Hediyelik falan yaptırmadım sadece çikolata yaptırdım. Boşa masraf geliyor bana o süsler falan, herkes kaldırıp atıyor bir köşeye.
beyza1234 Redpepper direk çöpe atılıyor evden cıkınca o magnetleri vs kim dolabına asıcak allah askına bosuna emek masraf çikolata yeterli bence bende öyle yapcagım
Vahideozturk2 Seda_nrr Çok sağolun güzel fikirler, güzel planlamışsınız. Trendyol da Süslerin linki var mı? Ben de bi tek kapı süsü yaptırmak için karar verdim, led ışıklı olanlar oluyor ya onları beğeniyorum , evde odasına da takarız sonra diyoruz.
Vahideozturk2 Minnakkkk aa kabul etmediklerini bilmiyodum, kontrollere gittiğimde hastaneyi baya kalabalık görünce, artık kontrol yok sanıyordum. Sağlık kabul edilmemesi en doğrusu bence de
Oznurunannesi Vahideozturk2 gelene ayip olmaz bence ama insan hevesleniyor iste .kac haftaliksiniz bu arada
Seda_nrr Vahideozturk2 teşekkür ederim :) kapı süsünü kendim yapıcam dediğiniz gibi hem hastanede asarım hemde kendi odasında.Yani abartmadan ufak dokunuşlarla eksikte kalmak istemedim.Link paylaşamıyorum ama resim paylaşayım
Seda_nrr Vahideozturk2 fiyatlarıda çok uyguna geliyor buradan.Ben parti organizasyoncusu var mahallemizde orada sordum pahalıydı ama trendyolda yarı fiyatı oluyor :)
Minnakkkk Vahideozturk2 yani benim hastanem o sekilde dedi doguma da eşin, ve sana yardımcı olabilecek bir kişi onun, dısında almıyoruz dedi
Vahideozturk2 Seda_nrr Aaa çok güzelmiş bu süsler,Gökkuşağı olanına bayıldım 😍, ben böle balon setleri satıldığını bilmiyordum, organizasyonlar çok pahalı oluyor gerçekten de. Çok teşekkür ederim, çok yardımcı oldunuz 🙏🏻🙏🏻 Mutlu oldum :)
Seda_nrr Vahideozturk2 yaaa ne güzel mutlu oldunuz öyle :) nedemek 🌸 bende bu instadaki bloggerlarda gördüm ama boyutlarına ölçülerine felan bakın öyle alın 🥰
Redpepper beyza1234 hiçkimse asmıyor, belki kolonya yaptırılabilir veya kendi yapabilir, onun dışındakiler bana gereksiz geliyor