Ben acilden kan vermedim ama bakıyorlar diye biliyorum. Geçen gün acile gittim bebek hareketi için kadın doğum tarafındayım 3 kişi geldi beta hcg testi için. Kadın Doğum acil normal acile yönlendirdi. Gebelik şüphem var şikayetlerim var deyin kan alsınlar dedi.