designermom Home office çalışıyorum zamanım yok diye evimin yakınında bi kliniğe gittim ama 50 den 90 tlye çıkarmışlar bana bir kan testi icin çok fazla geldi ya tekrar yaptirmak istiyorum devlet acilde yapıyorlar mi doktor muayenesi gerekmeden
MineLule designermom muayene girişi yapmadan tahlil verirseniz ücret daha fazla oluyor. Devlet hastahanelerinin bazıları yapıyor bazıları yapmıyor. Sağlık ocağı varsa yakında orada yaptırabilirsiniz
Dilekcnkn designermom Bildiğim kadarıyla muayane olmanız lazım sabah erkenden kalkıp sağlık ocağına hiç mi gidemezsiniz bazı yerler malesef öyle bizim burada küçücük kabin 100 tl yapıyor bir poliklinik 50 tl’ye nereden ne alacaklarını şaşırmış bu millet
designermom MineLule persembe gittim öğlen saatleri kaçırmışım cuma yapalım dedi ama pazartesi çıkar dedi dayanamam çatlarım diye persembe özelde yaptırdım ben de
designermom Dilekcnkn sorma gerçekten maddi olarak da yıpratıcı bir süreç yumurtlama donemimde yumurtladım mi emin olayim diye 3 ayrı doktora gittim devlete gidemiyorum is durumunda dolayı
Sevilss Dilekcnkn poliklinik 50 TL ucuzmuş yıllar yıllar önce prof a 200 küsür ödüyordum çocuk için normal poliklinik 100 TL idi. Genel kan tahlili 150 TL idi.
designermom elfmoom acaba bir ilac kullanıyorum gebelik belirtilerim var bırakmam lazım o ilacı desem de yaparlar mi cidden de kullanıyorum öyle bir ilac
Dilekcnkn designermom Beklemek zordur bilirim ama istersen adet günün geçsin bekle yada adet olmadan 2 gün önce falan yap en azından işinden de olmazsın
MineLule designermom Sağlık ocağında sabah erken verince öğleden sonra saat üç, üç buçuk gibi çıkıyor internetten bakabiliyorsunuz. Ee ne çıktı sonucunuz ☺️
ikicocukluannee designermom pandemi öncesi daha gazla insiyatif kullanılıyordu fakat son zamanlarda yoğunluk arttığı için yapmıyorlar . Fakat yakınsa bi şansınızı deneyin tamamen doktorun insiyatifine kalmış
designermom ikicocukluannee dimi bence gideyim ya adet düzenlici kullanıyorum gebelik belirtilerim var diyeyim ilacı da gebeyseniz acilen bırakın diyor cunku
designermom Dilekcnkn ah canım adet günü gibi bi kavramım hic olmadı ki benim hep düzensiz.Ne zaman olacağı hic belli olmuyor
Hlm_aydn61 designermom sadece adetime iki gun kala gittim ve geçtiğini söyledim şüphelerim var dedim ona göre onlemimi alayım dedim sıra aldım acilden kan aldılar sonuç yarım saat içinde çıktı devlet hastanesinde
designermom MineLule 0.2 çıktı canım ama yumurtlamanın üzerinden 12 gün geçmişti yine de yaptırayım diyorum aklimda Hep ya varsa sorusu cunku
designermom Hlm_aydn61 ben de bugün hemen gideceğim ama covid testi yaptirdim Dün akşam sonuc hala çıkmadı çıksın uçarak gidicem