As-1m aklınızda kalmasın bi saglık ocagına götürün doktor baksın benim oglumun 20 günde düşmek bilmedi düşüncede kanlıydı tamamen düşmedi fıtık varmış sürekli batikon la pansuman yao dedi doktorum birde çok fazka aglatma dedi o şekilde iyleşti sizde batikon ile pansuman yapın gazlı bezi biraz orada tutun bezi de göbegin altından baglayın hava ike temas etsin kurusun