As-1m bende 10 gün önce doğum yaptım canım aynı oldu kızımın göbeği post açmıştım hatta ağla ağla bi hal oldum gece alip doktora gittik hatta kokuda vardı çünkü iltahap olmuş fuccidin krem verdi doktor sürdüm gobegide düştü şimdi çok az kaldı bu krem çok iyi geliyor hemen kuruttu batikon felan sürme sakin pudra dökme