gulsah_2013 busra1997alpaslan2021 sunny baby ıcon travel yazman yeterli canım ben e bebeğe gezmeye gitmiştim ama anneannem bebek için 1000 tl vermişti doğunca hediye düşünmem istediğini al demişti yanımda para vardı sonra bu bebek arabasını gördük tek kalmış bir tane teşir bir de ayrı kutusunda açılmamış olarak 1300 den 909 tl ye veriyorlardı açılmamış kıyıyı aldık hemen öyle denk geldi
busra1997alpaslan2021 gulsah_2013 https://resimyukle.io/g/gWTk9MckDd Bu nasil canım bayan 1500 almis 750 veriyor çok temiz kullanmis prego marka
Babybe svserzrm Evet, standart verilen puset yerine daha konforlu olanı seçtim ve toplam 6 bin ödedim. Benim ki Twist 2 , alalı 2 gün oldu şu an indirimde çok üzgünüm😅
AlyaEkmen_ btuban satın aldınız mı memnun musunuz bende almayı düşünüyorum o modeli 🤗ne kadara aldınız bir de❤️
btuban AlyaEkmen_ yeni aldık bizde kraftbaby nin sitesinde şuanki indirimli fiyatı ile aldık çok hızlı geldi ürün çok tatlı sevdik biz. Hem kaliteli olsun fiyat olarakta orta kararda bir ürün olsun istedik.
Gorg_i Aysenur-ozturk kesinlikle bagi easyfold 2 inanilmazzz pratik hafif 22 kg kadar kullanabiliyor❤️
Burcu98 busra1997alpaslan2021 aaaa ne güzel aynıyız ekim sonu gelir gibi düşünüyorum bende ama belli olmaz ya
busra1997alpaslan2021 Burcu98 evet ya strese girdim Ekim 15 den sonra hazır ol dedi heyecan bastı hicbirsey almadım çalışıyorum bende Eylül 15 de alışverişe cikcaz idealmi canim
allesinordnung Aysenur-ozturk stokke v6 aldim çok kullanışlı ve şık duruyor elbette kullandıkça daha net tecrube edilir, bana gore tek olumsuz yanı katlaninca fazla yer kaplıyor.