Sudeekalay Aysenur-ozturk baby çare safari cross aldık bebeğimle kullanmak nasip olmadı doğuma 80 günüm var ama kızlarımi koyup sürdük sürüşü gayet rahat
Medilifegun fenperest evet doğumdan beri tek başıma rahatlıkla kullanabiliyorum tabiki baston arabalar kadar hafif değil ama birçok travel sisteme göre hafif bir araba
Gizemzeh Aysenur-ozturk ben Anex M type aldım port bebeli istediğim özellikti, bir tık büyük diğerlerine göre ama çok sağlam ve kaliteli sürüşü çok rahat hiç takılmıyor denedik büyük olması sizin için sorun olmazsa fikir olabilir.
MinikMucizem23 Aysenur-ozturk Bagi easyfold aldık memnun kalacağımı düşünüyorum çok kişinin tavsiyesi ile aldım
Denizcyc Ben cybex gb pockit all city almayı düşünüyorum. Etrafımdaki herkes travel alma diyor. Bu araba çok hafif ve pusetle yeni doğana da uygun oluyor. Henüz bundan memnun olmayan duymadım. Fiyatı da makul.
Hrygkcshn Chicco nun pusetli setini aldık 5.500 TL’ye ama çok büyük geliyor gözüme yaaa bebiş doğduktan sonrada nolur bilmem
svserzrm Babybe hangi modeli acaba ben de cybex düşünüyorum çift taraflı kullanılabiliyor mu aldığınız
Babybe svserzrm Evet, standart verilen puset yerine daha konforlu olanı seçtim ve toplam 6 bin ödedim. Benim ki Twist 2 , alalı 2 gün oldu şu an indirimde çok üzgünüm😅
Mltm88 Redpepper Bende kanz xgo’ya karar verdim ama internetten almak istemedim bu hafta gidip görerek alıcam inşallah
kcnr Mltm88 bende onu çok beğendim ama fiyat olarak acaba çokmu diye düşünüyorum alternatif araştırıyorum ama içime başka sinen olmadı alırsanız sürüşü hakkında bilgilendirirsenz sevinirim
Burcu98 busra1997alpaslan2021 aaaa ne güzel aynıyız ekim sonu gelir gibi düşünüyorum bende ama belli olmaz ya
gulsah_2013 busra1997alpaslan2021 resim atmayı bilmiyorum aldık ama şuan kutusunda ve kapalı canım goggle a yazarsan çıkıyor hem özelliklerine de bakmış olursun 🙂
busra1997alpaslan2021 gulsah_2013 https://resimyukle.io/g/gWTk9MckDd Bu nasil canım bayan 1500 almis 750 veriyor çok temiz kullanmis prego marka