Ruyaruya12_ 38+2 olduk .32 de sancılanıp gelmek istemişti halbuki 🤣 Beklenince gelmiyor 😩 sizde durumlar ne 🤭
Seda_nrr Ruyaruya12_ 32 de nasıl oldu sancılarınız ? Benim sabahları belimden karnıma bi sancı vuruyor çok kısa sürüyor ama sonra olmuyor 🤷🏼♀️
1_minik Ruyaruya12_ bi ben mi rahatım ya dur kızım diyorum kuzuma 37+5 im😂😂 hatta bu hafta tüylerimi uzattım ağdaya gelecek kadar olsa da ağdaya gitsem diyorum 😂😂 yarın 37+6 😂😂 geç mi kaldım ben ya 😂😂 ani durum da da mecbur traş bıçağı😂😂
Ruyaruya12_ Eylem_kaya07 ben artık akşam yatarken belki bu gece gelir diye yatıyorum ama , yoook nerde 💆🏼♀️💆🏼♀️💆🏼♀️
Ruyaruya12_ Seda_nrr benim düzenli ve geçmeyen sancım olmuştu . Nstde 70lere kadar çıktı . 1 gece yatış verildi , ciğer geliştirici yapıldı . Kısa sürmüyordu karnım aşırı sertleşiyor ve sanki bebek toplanıyor gibi oluyordu halbuki sert kısım rahmimin kasılmasıymış 💆🏼♀️zaten öyle bir ağrı olduğu zaman duramıyorsunuz 🤣 bende diyordum acaba nasıl nasıl diye , eeeeeeh gördüm belamı 🤣🤣🤣🤭
Eylem_kaya07 Ruyaruya12_ bende öyle sürekli aynıyım. Ama bugün çok farklı gece belki 5 defa idrara kalktım uyuyamadım doğru düzgün bel ağrısı ve sancılarım var hala da aynıyım
Ruyaruya12_ Seda_nrr yok yok gelse anlarsın 🤣 adet ağrısı yanında halt yemiş🤣 Allah korusun , zamanı gelince gelsin inşallah insan o haftalarda böyle durumlarda çok korkuyor cünkü 🙏🏻
Ruyaruya12_ 1_minik jilet candır 🤭🤭🤭 ben aldata cesaret edemedim gebelikte , ağrı eşiğim de düştüğü için herhalde. Bir de başkasına yaptırma düşüncesi tedirgin etti:) maalesef traş köpüğü ile devam 🤣🤭 sende nadasa bırakma bu bebelerin naptıgı belli olmuyor 🤣💆🏼♀️Selamunaleyküüüm deyip cıkıveriyorlar 🥸
Seda_nrr Ruyaruya12_ evet bu haftalarda korkuyorum ama çokta bekletmeden gelsinler inşaAllah 😂 38.haftaya kadar 4 kilo olursa sezeryan dedi doktor iri bebek korkuyorum gelemzsse diye
Ruyaruya12_ Borusesi He bir de o durum var , sabah öğlen akşam telefonda ne zaman doğuracaksın , sancın var mı , bebek nasıl ? Hayır ben evde elimde ultrasonla mı geziyorum ne bileyim bebek nasıl , iyi işte bekliyoruz 💆🏼♀️💆🏼♀️💆🏼♀️💆🏼♀️💆🏼♀️