ege_ayaz_mom hava123 erkek bebekler erken hissediliyor da benimde iki oğlum var bende erken hissetmiştim şimdide 20+5 günlük hamileyim 1 haftadır hissediyorum bebeğimi kızım olucak inşallah🥰
Aylin2011 hava123 benim de ikiz gebelik bende 16. Haftalarda hissetmiştim ara ara hissetmediğim oldu insan çok tedirgin oluyor 21. Haftada detaylıya gidince çok şükür herşeyleri iyi çıktı şimdi daha çok hareketlerini anlıyorum
hava123 Aylin2011 Allah bağışlasın masAllahh , benimde tüp bebekle oldu ıkizdi ama birinin kalbi durdu simdi tek devam edıyoruz🥰 insAllah benimde ayrıntılı 23.haftada hayırlısıyla atlatırız onuda