hava123 bu konu yüzünden az daha kafayı yiyordum ama çok saçmaymış😀ilk gebeliğim ve 22ye kadar çok nadir hissettim ,ama bilere hissettim ya diğer gün hissetmeyince koştur koştur dra gittim🤭😄doktor herseferşnde beni rahatlatmaya çalışıp normal desede asla inanmıyordum,şuan 28haftadayım ve sabahları asla hamile gibi değilim hissetmiyorum ama geceleri çoşuyor,sizde çok takmayın bu durumu zaten çok erken