Betfer evet gebelik şekeri çıktığı için diyet yapıyorum ama diyetten önce daha az yiyordum şimdi sadece daha sağlıklı yiyorum 33. Haftada 1550 gramdı bana göre çok az ama doktorum gayet iyi sağlıklı bir bebek dedi aslında ben çok anne kilosuna bağlamıyorum çünkü arkadaşım 25 kilo aldı bebek 2.800 doğdu sağlıklı beslemek daha önemli gibi geliyor bana