Aysebnem Ne durumdasiniz nasil geçiyor gunler yada gecebiliyormu heyecan dorukta sonralardayiz insaallah🙈
Zeynepkycan Aysebnem son 10 gün ama zaman durdu sanki hiç geçmiyoo😑😑ve ben artık kızıma kavuşmak istiyorum 😑 ara ara sancılarım oluyo oda hemen geçiyo 😁pek niyetli değil gelmeye😁
Meryemaskerden Aysebnem benimde normalde temmuz sonu ama kızım durmycak gibi artık her an gelebilir diyor doktorum sancimda var hafif hafif adet ağrısı gibi
aybikk Benim son 2 ama hiç bişey yok belirti VS? Ne ağrı nesu ne nişan 😟 41 olmadan doğurmak istiyorum yoksa suni vericeklermiş 😟
aybikk Aysebnem okadar zorkii hadi onu geçtim ilk bebişim çok heycanlıyım çok sabırsızım korkumda var ama gelsin diye etmediğim dua kalmadı 😟
Hcrhatun 35+5 im bende son 15 gun ama zamann hicmi hic gecmiyor 2 tanede oglum var ama prensesimi merak ediyorumm😔☺
Buketsenol Gulsah35 erkek mi bebisin benimde 38.5 oldu hala bsey yok 41 e kadar beklicez dedi doktor ama 41 bulmaz diye dusunuyorum 2 gundur agrım var kıpırdayamıyorum
aybikk GlsmDemir ayyyynen aynen cidden psikolojikmen çöktüm yani sıcakmı desem ilk bebeğim heycanmı desem korkumu desem kilo aldım giyecek bişeyim yokmu desem yürüyemiyorum bilemi desem akıl verenleri dinlemektenmi yoruldum desem bilemediiiim 😟 gelsin diye dua ediyorum inanabiliyomusun ağlıyorum gelmiyor diye ve son 3 gün 😟 sağlıkla gelsin bi an önce 😟
GlsmDemir Meryemaskerden benim 37 haftadan beri ağrılarım var adet ağrısı gibi kramplar giriyor 39+3 oldum ama hala tık YÖK maalesef
Meryemaskerden GlsmDemir hayırlısyla olur insallah bende doktorum her an bekliyoruz diyince heyecanlandım yoksa daha vardi ha 2haftada daha olmazsa zaten 39da suniyle baslicak doğumu sekerden dolayı
yakamoz 38+1 ve artık çok sabırsızlanıyorum bir an önce doğsun istiyorum hayırlısıyla 😢 aşırı bir sezeryan korkum var tek sıkıntım bebeğin dogmayip sonumun sezeryana kalması. 42de dahi olsa normal olacağının garantisi olsa bu kadar dert etmem ama böyle doğmadığı ve sancilanmadığım her gün benim icin depresyon sebebi😩😩
Aysebnem yakamoz ayni seyleri düşünüyorum bende canım. Tabi anne karninda buyumesi gelismesi daha iyi ama gec kaldikca sezeryan olma korkutuyor.Rabbim dogal sekilde kucagimiza almayi nasip etsin insaallah
GlsmDemir aybikk yalnız değilmişim çok şükür🙏🏻😀 Yazdıklarına harfiyen katılıyorum 👍 Resmen bende doğuramadım diye ağlıyorum eşim bile artık şakadan dalga geçmeye başladı bi doğuramadın diye hamileliğimin ilk başlarından bile bu kadar duygusal olmamıştım