halilinannesi 33 haftalığım halen yok göbeğim evde dar birsey giyersem çok az belli zaten sabahları hiç yok 😅 hamileyim demesem kimse anlamaz bile , göbek çıkması tamamen iç karınla alakalıymış benim iç karnım çok geniş olduğunu söyledi doktorum , bebek sağlıklı olsunda karın olmasa da olur