Ask_hosmus oy evet tr de öle malesef hemen sezaryen öneriyolar, ama olsun ben normal dogum planladimda noldu sezaryenle bitti😅herseyin hayirlisi, ne güzel ikinciye nasip olmus, darisi tüm isteyenlere. Gerci kim her ne sekilde dogurmak istiyosa Allah en güzel sekilde nasip etsin, önemli olan bebislerin ve annenkin sagligi❤️😊