Cansuu1706 Ya durumumu bilmelerine rağmen bende sürekli dinlendiğim için iyidim görümcemin doğum günü kutlandı peşinden misafirler. Onlar gidince acaip sancılandım tüm gece geçmedi. Sabahtan beri de yatıyorum en son öğlen ağladım bebeğim düşecek galiba dedim 😔😭🙏🏻Tüm gün yattım ve uyudum ayağa bile kalmadım iyiyim şükür sancılarım geçti gibi ara ara vuruyor sadece . Bundan sonra ayağa bile kalkmak yok. Hep yatacağım bol su içeceğim inşaAllah hersey güzel olur 🌸