deletedmom2014 canım ben 14+5 te kanama ile öğrendim. Tam 10 hafta boyunca yattım. Değil misafir ağırlamak balkona bile çıkmadım. Ayıptır söylemesi çamaşırimi annem eşim giydirdi eğilmedim. Dışarı desen sadece doktor için çıktım. Evde de bı yatak odasina bı de tuvalete gitmek için kalktim. 25+1 de kontrolde 2,5-3 cm yukarı çıktığını öğrendim. Doktor artık korkmana gerek yok dedi ve ilacı kesti.
Ben asla çıkmaz sanıyordum çünkü iyice rahim ağzına girmişti.
Dikkat edince gerçekten çıkıyormuş Allah nasip edince.
Başka çocuğun yoksa dinlenebidigin kadar dinlen.
Güzel günler seni bekliyor inan🥰