Pembepanterr Baş ağrım ertesi günü oldu canım ama çok değil. Kahve içtim 2 tane geçti.herşeyi hissediyorsun bir tek canın yanmıyor:) jiletle keserken o sesi duyuyorsun, karnındaki suyu patlatırken cosss diye sesi duyuyorsun:) bebeği çıkarırken karnına bastırıyorlar onda biraz kötü oldum o kadar. Ama herşey çok güzeldi evladına kavuştuğun o an çok başka çok ağladım kızımı yüzüme koyduklarında. Normal yada sezaryen ikisinde de anne oluyoruz 🥰