Arkadaşlar sonunda bende doğurdum 🥰 Hatırlayanlar vardır bebek iri kanala girmiyor açılma hiç yok diye post açmıştım. Dün doktorum tekrar muayeneye çağırdı son bi kez çatı muayenesi yapalım dedi yaptı ve sonuç yine 0 bu arada 40+2 olmuştum 🤷♀️ Yatışım yapıldı hemen sezaryen oldum bugün taburcu oldum 🥰 dün akşam hiç yürüyemiycem sanmıştım ama bugün biraz daha iyiyim çok şükür. Ameliyatı genel istemedim bebeğimi hemen görüp emzirmek istedim çünkü. Ama ameliyatta korktum ne yalan söyleyim çünkü herşeyi hissettim bir tek karnımı bastırdıklarında bağırdım çünkü canım yandı. Sonrası zaten kızım boynumdaydı herşeyi unuttum 🥲 Rabbim herkese güzel doğumlar nasip etsin sağsalim evlatlarınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼 🥲