Canselyaren bende tüp bebek ile zar zor hamile kalmıştım en iyi ben anlarım seni kesin bebek kesin düştü diye ağlaya ağlaya bayılmışım zaten hastaneye varmadan sonra doktor uyandırdı bak bebeğin burda kalbi güm güm atıyor dedi nasıl bir sevindim seni çok iyi anlıyorum Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah birde doktor düşük olsa bu kadar büyük parça gelmez parça parça gelir demişti aklında olsun ama yinede herşeyde doktora başvurmak en iyisi iyi geceler hayırlı evlat olsun inşallah korkma annesi ☺️🌸