Canselyaren korkma inşallah birşey olmaz direkt acile git yatışını yaparlar eğer 8-9 haftadaysan bebeğini görürsün değilseniz kalp atışını duyup rahatlarsın en azından ben kan pıhtısı olduğu halde 2 gece yattım ne olur ne olmaz diye 6. Haftada öyle bir sorun yaşamıştım sürekli kanamam vardı düşük yaptım sandım inşallah seninde bebek değilde kan pıhtısıdır Allah yardımcın olsun