Msa97 6+5 haftalık hamileyim hala birşey hissetmiyorum ne zaman duyarım kalp atışını??? Mide bulantım falan da yok sizin nasıl geçiyorrr ??
Ozlemflz Msa97 kuzum bu kişiye göre değişir bende ilklerde öyleydim. 7 haftada kontrole gidip kalbini duymuştum.
[silindi] Msa97 henüz çok yeni ki bazısında hiç etkiler gözükmez bazılarında fazla olur 8. Haftaya kadar kalp atışı duyulabilir
Nurtrky Msa97 her hamilelikte bulantı olmaz bebişi hissetemeye daha çok var ne yazıkki 20 ye yakın haftalarda hissedersiniz. Kalp atışını inşallah duyarsın kısa zamanda ben 6+3 te duydum ama ilk gebeliğmde 8. Hafta duymuştum
Aysgldurmus Msa97 5+3 teyiz.bende hemen belirtiler oluyor ya, bulantı halsizlik başağrısı,ilerleyen haftalar da daha da artacak tabi 😞
[silindi] Msa97 olur öyle şeyler hayırlısı olsun ama belirtileriniz olmazsa şükredin 22 hafta olacak ben hala mide bulantısı yaşıyorum 😩
Msa97 [silindi] ya onlar da güzel yanları bence 🥰🥰 ben çok şükür hiç bir problem yaşamadım sadece çok uyuyorum 😂😂 ve temizlik hastası olan benim elimi hiç birşeye süresim gelmiyor halim yok
[silindi] Msa97 halimiz kalmıyor evet 🤦🏽♀️ Bende haftada bir ancak yapabiliyorum ama güzel yanı hiç değil bu hassas mideli olmak gerçekten kötü bişey ne yiyebiliyorum ne tam doyabiliyorum canımın çektikleri bile sınırlı oluyor 🤦🏽♀️
Msa97 [silindi] ama o biraz genel de olan birşey galiba ben normalde de pek mide problemi yaşamam şimdilik bir problemim yok inşallah böyle geçer gider 😂 ama insan ufaktan bir belirti de görmek istemiyor değil 😂 Naz da yapamıyorum ki böyle her gören maşallah çok iyisin diyor 😂😂
Cinarinannesiiiii Msa97 ben dokuzuncu haftada duydum ve üstelik bu zamana kadar mide bulantısı yaşamadım
Msa97 Cinarinannesiiiii benim doktorum da bilerek bence geç çağırdı kesin olsun diye yoksa cuma günü gittiğim de keseyi falan gördüm baya bir büyümüştü
[silindi] Msa97 mercimek kadar şey daha ne yapacak deseydiniz 8 9 haftadan sonra başlayabilir siz yinede nazar ettirmeyin kendinize
Cinarinannesiiiii Msa97 keseyi 5 haftalıkken bebeği 7 haftalıkken gördüm sağlık ocağı doktoru kan değerine göre kese gorunmediyse dış gebelik diyip ağlatmıştı beni hatta