Kdk bende ilk çocuğumda öyle düşünüyordum asla bir daha yapmam diye 2. 3. Çocukları olanlara bakınca delirmişler diyordum bi De çok sancı cektim olmadı sezeryan oldum iyice yılmıştım 😁doğunca daha beter oldu hamileliğimi aradım 😁 aradan zaman geçince ne sancı aklında kalıyor ne uykusuzluğun zaten beynin kaydetmediği tek acı Doğum sancısıymış öyle olsa kimse de doğurmazdı 😁 bebek özlemin oluyor kardeş olsun dedim 6 yıl aradan sonra ikinci kez kızım geliyor 😍 öyle heyecan var ki sanki hiç yaşamamışım gibi Allah bu yolda herkesin yardımcısı olsun ☺️ Sizin kızınız olacaksa eğer Ağustos ortası bekleyin derim denilen tarihi bulmaz