Kdk cuma doktor muayenemde alttan kontrol yaptı doktorum, 3 santim açıklık var dedi. Bugünde gittiğimde 4 cm olmuş. Ama sancım yoktu. Suni sancıyla doğurttu. Açılmam güzel ilerlediginden 3 saate doğumum gerçekleşti. Bebeğimi de direk yanıma verdiler. Tavsiyem Erken doğum gibi riski olmayanlar son ana kadar hareket yapsınlar. Hamileyim,ağırlaştım diye yatmasinlar. Ben cuma günü işten rapor aldım cumartesi doğurdum. Son ana kadar çalışmış oldum. Üstelik ayaklarım ödemden dolayı aşırı şişiyordu. Yine de yatarak geçmedi hamileliğim. Kolay bir doğumum oldu.