Yan yatıyorum bacaklarımın arasına minder koymadan yatamıyorum bir süre sonra o da rahatsız ediyor. Belimin altına da destek lazım gibi oluyor. Sırt üstü yatıyorum karnım geriliyor. Ayaklarımın altına minder koyuyorum. Bazen dizlerimi büküyorum bacaklarım ağrıyor. Yüz üstü zaten imkansız. Hintli yogacılar gibi havaya mı yükseleyim. Hamile yastığı alsam kullanır mıyım? Siz nasıl yatıyorsunuz🙂