Cakarb Mavi1 hamilelik sizi fazla alıngan yapmış size söylenmeyen şeyleri bile üzerinize alınır olmuşsunuz uslubunuzda bence hoş değil hanımefendi akıl danışmış bende uygun gördüğüm ve kendimde yaptım bir yöntemi onunla paylaştım bunu yapıp yapmamak kendi insiyatifinde.
Mavi1 Cakarb aslında hiç alıngan değilimdir, ilk defa böyle bir şeyi sizden duyuyorum. uslüp konusuna bence hiç girmeyelim hoş olmayan tavırlar sizde, neyse hanımefendi, size sağlıklı günler diliyorum 😊
Cakarb Gizem51 bilmiyorsunuz demedim buraya yazan açıp oradanda bakabilir ben ilk yapıcağım şeyi yazdım sadece yine söylüyorum burdaki bilgilerde kişiye göre değişir ve doğruluğundan emin olamazsınız evet faydalanılabilir bende faydalanıyorum birçok bilgiden ama ben sizin sorduğunuz soruya belki bir faydam olur diye cevap yazdım anlaşılan hata yaptım 😉
Gizem51 Cakarb nerden biliyorsun bakmadığımi onu söylüyorum bende sana rastgele açılmış post değil ama sizin ki rastgele yorum oldu
Cakarb Mavi1 teşekkür ederim bende size sağlıklı günler dilerim burada birbirimizi hiç tanımadan gerginlikler oluyor aslında hiç gerek yok inşallah evladınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız sizde iyi akşamlar
Meyland Gokhangurbet58 sadece riskli olanlar gitmiyor. Detaylı ultrason için doktorlar yönlendirebiliyor onlara da.
Gokhangurbet58 Meyland hm olabilir ben gittigimde hamileliginde risk olanlar ordaydi bnm de riskliydi ya. Ama detayli ultrasyon yeri baska degil mi
Meyland Gizem51 korkma canım banada bugün doktorum dedi 20. Haftanda perinatolog a yönlendireceğim seni. Detaylı olarak herşeyini inceleyecekler. Ama korkmana gerek yok sadece sana özel bir uygulama değil bütün gebelere yapılıyor dedi. korkutma kendini boşu boşuna. Bazı doktorlar da radyologlara yönlendiriyormuş. Ama bence en iyisi perinatolog. Sonuçta kadın doğum dan sonra perinatoloji eğitimi de alıyorlar ekstra
Meyland Gokhangurbet58 deyatlı ultrason için ya perinatologlar yada radyologlar bakıyor. Benide 20. Haftamda perinatolağa yönlendireceğini söyledi doktorum. Ama merak etme sadece sana değil herkese yapılan rutin uygulama dedi. Beni radyolağa yönlendirseydi bile ben bir perinatolog bulup mutlaka giderdim. Çünkü zaten bunun için ekstra eğitim almış kişiler
FerhanDemir Gizem51 merhaba canım 20+4 bende bugün gittim perinatolojiye ve gittiğime pişman oldum çünkü kesinlikle ayrıntılı ultrason falan bakmadı dr sadece ammiyo sıvısı alıp bebekte genetik bi rahatsızlık var mı ona bakabilirim dedi fakat şöyle bişeyde var dr dediki riskli olabiliyor sıvı alındığı zaman 3 gün içerisinde kanaman olup bebeğin düşebilir dedi bende o yüzden kızıp çıktın odadan şimdi ayın 19da ayrıntılı ultrasona gidicem özele
FerhanDemir Gizem51 keşke hiç gitmeseydim ben o kadar yolu boşuna çektim en azında bi ultrasonda falan bakar dedim ama bakmadı o yüzden eğer kendi dr bebekte bi sıkıntı YÖK ama sen bi perinatologa git dediyse hiç gitme boşuna oraya gidip uğrasana kadar özel hastaneye gidip renkli Yani ayrıntılı ultrasonla baktır bebeğine ben şimdi öyle yapıcam inşallah özelde randevum var daha net görücez bebişimizi
deletedmom321 FerhanDemir sizin doktor yanlış anlamış detaylı ultrason için gönderiliyoruz zaten ona bakmayınca neden uyarmadınız
BeyzaGnaydn Peki doktorun sana iki hafta icinde git dediginde neden diye sormadin mi? Yani ben cok merak edip herseyi doktoruma soruyorum genelde😊
Serfinazhivda Gizem51 bende hipertansiyon olduğu için yönlendirdi doktor riskli gebelik diye geçiyor sordum doktora daha detaylı kontrol yapılıyormuş hem benim hemde bebeğin sağlığı için bende gelecek hafta gidecem
deletedmom321 Gokhangurbet58 öyle birşey yok sadece riskli gebelik için değil. Doktorun uzmanlık alanı detaylı inceleme olduğu için ona yönlendiriliyor. Son yıllarda Türkiye’nin her yerinde bu uygulama var kimse korkmasın
Uykucusirine Gizem51 canim telas edecek birsey yok. Perinataloglar bu işin uzmani. Kadin doğumculardan 2 yil daha fazla egitim aliyolar. Radyologlardan daha iyi kisacasi. Onlar raporda yaziyor bebekte hiçbirşeyin olmadigina dair. Riskli gebeliklere bakiyor demelerine bakma sen 😊
FerhanDemir Gizem51 İzmir tepecik araştırmaya gönderdi beni özelede Soma medigün hastanesine gidicem inşallah