Gizem51 korkma canım banada bugün doktorum dedi 20. Haftanda perinatolog a yönlendireceğim seni. Detaylı olarak herşeyini inceleyecekler. Ama korkmana gerek yok sadece sana özel bir uygulama değil bütün gebelere yapılıyor dedi. korkutma kendini boşu boşuna. Bazı doktorlar da radyologlara yönlendiriyormuş. Ama bence en iyisi perinatolog. Sonuçta kadın doğum dan sonra perinatoloji eğitimi de alıyorlar ekstra