Edadas 37+5 olduk biz de, kilosu 3200 civarıydı 4 gün önce kontrolüm vardı.
Oğlumun baş çevresi geniş olduğu için 39. Haftada fitil ile doğumu başlatıcaz diye söyledi doktorum. 40. Haftayı beklersek de sezeryan ancak olur dedi. Bakalım 2 hafta içinde belki kendi gelmek ister ki inşallah🙃🙏🏻🙏🏻 Hayırlısı olsun inşallah 🥰