Sahra56 Onu bilemiyorum 8 civarı 8 in5 gece gibi ameliyathaneye indirildim 8.10 gibi iğneyi vurdular ameliyatjanede saat var çünkü ordan biliyorum 8.20 de kızım doğmus ondan sonra da en fazla yarım saat sürmüştür beni uyuttular bebeği yukarı bebek odasına çıkartıyorlar giydirmek vs için. Sizi şimdi hafif uyutucaz zaman geçsin doktorun dikiş işlemi biraz uzun sürüyor dediler uyur uyaniktim hep çok güzeldi ama sukur korkulacak birşey yokmuş.