Sahra56 ben 10+2 hamileyim, ama daha önce genel anestezi ile ameliyat oldum mide ameliyatı çok kötü bir his ölmekten korkuyor insan çok ağlamıştım ben ve uyandığımda eşimi sayıklıyordum onu görmek için eğer genel olursam çok kötü olacak ve bu sefer bebeğimin adını haykırarak uyanacağım o yüzden kolayı varken kesinlikle genel istemem sanada tavsiye etmem, çocuğu filan geç kendine gelemiyorsun saatlerce zor oluyor hiç tavsiye etmem