Sumeyye544
Amiin amiin inşallah canım.En hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler. İnsanlar çok anlayışsız ve düşüncesiz olabiliyor malesef.Yaşamayan anlamıyor. Empati de yapamıyorlar. En iyisi onları duymamak, söylediklerine karşı kulakları tıkamak🙏🙏
Benim de kedim var🥰. İlk bebekten sonra sahiplendik.Bana o kadar iyi geldi ki,bebeğim oldu resmen. Biran önce bir kardeşi olsun da beraber büyüsünler istiyorum. Onları birlikte görmek için sabırsızlanıyorum 🧡🧡