Sumeyye544
Çok normal yaşadıkların. Ben de ne kadar pozitif kalmaya çalışsam da yaşadıklarım aklıma geldiğinde modum düşüyor. Hamile ya da bebekli birini gördüğümde bi hüzünleniyorum, üzülüyorum.
Ama dediğin gibi sabredeceğiz. En yakın ve hayırlı zamanda sağlıkla kucağımıza almak için dua edeceğiz. İnşallah o günler yakındır. Biran önce sana,bana ve isteyen herkese nasip olur 🙏🙏