Mirayyyy16 canım ben acibademde doğum yaptım . Sanırım 12.000 kusur olması lazım. Çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye ederim. Hem hastahane hem doktor olarak.
Biz öncesinde Acıbadem sigorta yaptırdık. Bir süre onu odedik. Ve doğumum daha uyguna geldi.