Latilgan Bebekhemsiresi-1 😄neredeyse melis dışındakiler hep hayalimde olanlardı🙏🏻Tesadüfe bakın şimdi de pırılı benimsedim
Bebekhemsiresi-1 Latilgan Sade naif saf duru isimler çok hoş bence bir kız bebeğe de çok yakışıyor ☺️
Sinemerkin Bizde ıkı ısımlı istiyoruz “ayliz” olacak ama ıkıncı ısım uyumlu ve anlamlı bısı de karar kılamadık
Sulee_ [silindi] insanin ilk aklına gelen daha çok içine siniyor galiba benimde ilk aklıma gelen içime sindi ama değiştirmek zorundayiz ama doğuracam isim yok daha ortadaaa😂😂😂😂
gamzenurgnk Latilgan henüz cinsiyetimiz belli değil ama rüyamda kız bebeğim oluyordu ismini Aden Minel koyuyorduk daha önce duymadığım bir isim uyanınca anlamına baktım çok güzeldi 🥰
eeebruuu Latilgan canım ben hiç düşünmedim hamile kaldım dedim ki eğer kız olursa ismi NEFES olacak dedim çok şükür kızım oluyor ismi de hazır 🥰 bir ömür annesiyle babasına nefes olsun istiyorum 🥰
RabiaKose Latilgan Mihrimah, İmran, Süreyya, Leyla, Serra, Berre, Neslişah, Reyyan 🥰 Kızım olsaydı bunlardan birini koyardım sanırım 😅
ebruaaa0 2.gebeligim.İlk kızımın adi Zümra Lina.2.si Allah nasip ederse Alin Liya olucak.Saglikla kucaginiza alin insallah🥰