Latilgan bizde çok kararsızız sanırım kızcağız doğcak daha 😂dilimizi bi isme bile alıştırmadan apar topar olmasınıda hiç istemiyorum ama ne söylesek ettafımızdakiler ve aile içlerinde olan bireyler beğenmiyor çoçuğa isim verme hakkı babaya aitmiş eşim oğlumuzun adı can kızında adı cansu olsun diyor oğlum elisa olsun diyor içinde kaldım bende 😂😂