Evrifaessa Ben ki o kadar sigara içmeyi seven ve günde 1.5 paket bitiren biri olarak öğrenir öğrenmez bıraktım. 37+2yim ve hamileliğim boyunca bir tane bile ağzıma sürmedim. Ben şanslıydım ki direkt kafamda bitirebildim yoksa çok zorlanırdım. Halen ara ara canım istiyor mesela arkadaşlar içerken bi tane yakmak vardı şimdi diyorum 🤭 ama olsun biz ona Allahın bize emanet ettiğini nasip ettiğini düşünerek iyi bakalım da, sonra içersek yine içeriz zaten 🥰