Zeyzeykr Sevcan_altunkaya canım bende 19+5 teyim dün ilk defa hissettim sanki böyle damar atıyomuş gibi karnımda bi hareketlilik vardı gece sabaha kadar hissettim sende bekle bakalım bir iki haftaya hissedersin inş.
Beyzanuraslan Yenianneee21 çok düzenli hissetmemeniz normal ben ilk 16 da hissettim sonra 20 ye kdr pek hissetmedim 20 den sonra takip etmeye başlıyorsunuz zaten ebe falan söylüyor hissetmezsin gel kalp atışına bakalım diye o yüzden şu an için telaş etmeyin derim
bahtnurr1 Sevcan_altunkaya 24e kadar normal zaten tekme şeklinde değil kalp atıyomuş gibi hissediyorsun 🥰