Sevcan_altunkaya Kızlar 17+3 gunluk hamileyim kızım olucak inşallah ama ben hiç hissedemiyorum tekme atma felan olmuyo nolmalmi
Beyzanuraslan Sevcan_altunkaya zaten o süreçte net şekilde tekme hissedemezsin hareketleri de düzensiz olur 20. Haftadan sonra net tekmeleri hissedebilirsin genelde öyledir
Klcygmr Sevcan_altunkaya Gayet normal bende ilk tekmesini 18+3 haftalıkken hissetmiştim sonrasında zamanla artıyor
Sevcan_altunkaya Beyzanuraslan iste ben hiç birsey hissetmiyorum yaa utrasyona gittik dün sanki hareket etmiyormuş gibi geldi bana ama birsey olsaydı doktor söylerdi demi
Yenianneee21 Beyzanuraslan benim de 18+4 normal de hissediyordum 1 haftadır ama bugun pek hissetmiyorum normal midir acaba?
Gul-42 Sevcan_altunkaya gram agırlıgındakı bebek tekme atmzkı hıssetmezsınız yanı seyırme olur sadece
Nazli_ayar Sevcan_altunkaya Kontrole gitmeden yarım saat kadar önce vişne suyu için. Bebeği hareketlendiriyomus bı hemşire arkadaşım söyledi. Cidden öyle ben her seferinde içiyorum eli kolu yerinde durmuyo bebişimin 🤭
Sevcan_altunkaya aybkaslan bende inşallah hissederim ya ilk cocugum olucak biraz heyecan yapıyorum galiba
aybkaslan Sevcan_altunkaya Hissedersin canım önce seyirme gibi olur sonra hıçkırıklarını hissedersin bi bakmışsın tekmelemiş 🥰
Gul-42 Sevcan_altunkaya endıselendım doktora sordum oda degısık bı ısim söledı önde duruyor sen ondan hıssetmıosun dedı aslında cok hareketlı dedı suan hıssedıorum cunku ıyıce buyudu mıdeme dogrru vuruo😀doktora 26. Haftada sordum nıye hıssetmıorum dıye
Nazli_ayar Sevcan_altunkaya Bende 17+4 günlük hamileyim 🤭 üç gyb önce kontrole gittiğimde doktoruma sordum artık hissetmeye başlıcam mi diye. Daha hissedemicegimi 20. inci haftadan sonra hissedebilecegimi söyledi.
Beyzanuraslan Yenianneee21 çok düzenli hissetmemeniz normal ben ilk 16 da hissettim sonra 20 ye kdr pek hissetmedim 20 den sonra takip etmeye başlıyorsunuz zaten ebe falan söylüyor hissetmezsin gel kalp atışına bakalım diye o yüzden şu an için telaş etmeyin derim
Yenigelin543 Sevcan_altunkaya ben 19. Hafta da hafif gidiklanma sürünme gibi birşey hissetmiştim 21. Haftada ilk pıt pıtlari hissettim otuza kadar da hep düzensiz hissettim iki gün hissetsem üç gün hissedemiyordum otuzdan sonra düzene girdi🥰